odwiedziło mój blog

czwartek, 23 sierpnia 2012

19.VI.2012 rok DZIĘKUJĘ......

Podziękowania należą się moim forumowym koleżankom, które są razem ze mną od kilku lat, wspierają mnie, podnoszą na duchu ;) ślubne-byłyście ze mną gdy przygotowywałam się do ślubu, radziłyście, podpowiadałyście, po ślubie zostałam z Wami i jestem do teraz, bardzo mnie wspieracie i kibicujecie, dziękuję Wam za to serce maluchy-Wam również dziękuję za wsparcie, pomoc, za rady, nigdy się nie spodziewałam, że jest tam tyle osób, które mi kibicują, dziękuję serce bocian-najpierw wiele rad, pomocy w walce z niepłodnością, a teraz wsparcie w naszej drodze adopcyjnej, dziękuję Wam za wsparcie, pokierowanie co i jak, dzięki Wam możemy działać sprawniej i szybciej, dziękuję serce Niektórzy nie mogą zrozumieć, że można być z kimś tak związanym znając się jedynie internetowo, pewnie, że można, czasami ma się więcej przyjaznych ludzi niż w życiu realnym. Wspomnę, chociaż to oczywiste, że dziękuję mojej rodzinie za wsparcie jakie mi dajecie i czekacie razem z nami na Nasz Cud serce .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz