odwiedziło mój blog

wtorek, 16 grudnia 2014

35 lat minęło, jak jeden dzień :)

Dziś są moje urodziny, no nie da się ukryć, że to już 35 lat ;) Nigdy nie przypuszczałam, że dopiero w wieku 35 lat zostanę mamą (zakładam, że do grudnia przyszłego roku to już na 100% będę mamą ;) ) Bo przecież zaczęłam starania w wieku 21 lat! Czyli już 14 lat leci walki o bycie rodzicem.  Dobrze, że z mężem wyglądamy na o wiele mniej, to nie powiedzą w szkole, że dziadkowie przyszli na wywiadówkę ;) Chociaż prawda jest taka, że wiele par decyduje się na późne macierzyństwo, ale nie jesteśmy chyba w Polsce do tego jeszcze przyzwyczajeni :)
Najważniejsze, że człowiek jest już tak blisko, że to już tuż tuż, uśmiecham się, gdy myślę sobie, że na początku wiosny, gdy będę zamawiać nocleg nad morzem, na pytanie na ile osób pokój , to powiem :"dwoje dorosłych i dziecko", jakie to cudowne :)
Jeszcze telefon nie zadzwonił a ja mam już tyle planów, tyle chcę naszemu dziecku pokazać, już planuję jakie wycieczki będą.
Dla przyjemności wstąpiłam sobie wczoraj do sklepu dziecięcego, popatrzeć jakie nowości są w wózkach i fotelikach. Chociaż fotelik mam już upatrzony :) Pani w sklepie powiedziała, że jak będziemy jechać po dziecko, to pożyczą nam nieodpłatnie fotelik :) Bo jednak docelowy  fotelik chcę zakupić już z dzieckiem , no i samochód też ważny, bo od razu nam przymierzą fotelik do auta :) Póki co padło na maxi cosi pearl lub romer :)
Parę dni temu nadarzyła się okazja i kupiłam wózek dla lalek, jakoś tak czuję, że córka będzie :) A jak nie, to bez problemu mam komu podarować wózeczek :)

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego !!! :) Spełnienia wszystkich marzeń, a zwłaszcza tego jednego, najważniejszego :) My w przyszłym roku też wybieramy się nad morze,więc może się spotkamy na którejś z nadbałtyckich plaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) ucałuj synka ode mnie :)

      Usuń
  2. Tyle lat walki za Wami... Podziwiam za wytrwalosc i zycze, aby ten Nowy Rok jak najszybciej przyniosl Wam to ogromne szczescie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :)))) Spełnienia największego marzenia, bo jak to się spełni to ta radość was tak uskrzydli że kolejne też się pospełniają :) Same :)
    Jeśli chodzi o fotelik, to my w swoim "rodzinnym" aucie mamy pearl, jest super. Ja w swoim pyrtku mam jakiś zwykły i różnica jest kolosalna. Oprócz komfortu wkładania siedzenia itp. to jeszcze mega różnica między fotelikiem z bazą a bez bazy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Niech te wszystkie marzenia i plany już za chwilę staną się rzeczywistością.
    Fajny przent sobie sprawiłaś :) Ja dziś wyciągnę Męża na zakupy. Z rodziną prezentów sobie nie robimy, ale chciałabym mieć pod choinką coś dla naszego Szkraba.
    PS. Jesteśmy równolatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo <3
    Rocznik 79 jest the best :P
    Oby to już ostatnia prosta była :) u mnie i u wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat! Spełnienia marzeń... :)

    OdpowiedzUsuń