odwiedziło mój blog

niedziela, 7 września 2014

1 rok i 7 miesięcy w oczekiwaniu na TEN telefon....

Tak sobie  z mężem mówimy, że nawet jak mamy czekać dwa lata, to już tylko zostało 5 miesięcy do tych dwóch lat, ale czujemy , że warto czekać, mimo, że czasami ciężko na serduchu jest.
Nie ukrywam , emocje są, gdy jest już człowiek tak blisko, bo w końcu zostaliśmy tylko my i jedna osoba samotna, więc ten telefon może być w każdej chwili.
Staram się zapełniać sobie czas, właśnie kupiłam firankę do dziecięcego, jak przyjdzie to tylko obszyć będę musiała i mogę zawiesić :) Kupiłam komplet mniejszej kołderki, bo kiedyś kupiłam w biedronce, ale tą większą, 135x100, no i za duża do łóżeczka, kupiłam ten rozmiar 120x90 i teraz jest oki :) Więc w ten sposób mi mija ten czas oczekiwania ;)
Oczywiście, mimo, że mam na stanie dwa wózki, oglądam na allegro nowe ;) nic na to nie poradzę, kocham wózki :) Jak trafi nm się maluszek, to jeszcze jeden dokupię :)

6 komentarzy:

  1. kochana ,czas oczekiwania macie masakrycznie długi!Trzymam kciuki,już niedługo..!
    PS.Jakie masz wózki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda , że długo? a wózki mam quinny zapp i nipper :)

      Usuń
  2. U nas zaledwie kilka miesięcy. Na razie jesteśmy cierpliwość, ale podejrzewam, że z każdym miesiącem będzie trudniej.
    Wierzę, że u Was to już ostatnia prosta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie koszmarnie długie to Wasze oczekiwanie :/ Ale przecież teraz już bliżej niż dalej - i uwierz mi, że czekać warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego moje komentarze się u Was nie pokazują- piszę kilkakrotnie pod każdym postem i nic:(
    Na pewno jesteście już bliżej niż dalej, choć u nas w OA dowiedziałam się, że nie ważne jest z kim kończymy szkolenie, bo pary w naszej grupie mogły dużo dłużej kompletować dokumenty, więc czekają dłużej, a więc są wyżej w kolejce niż my.
    W wózkach jestem kompletna noga, dlatego Wasze obejrzałam i muszę powiedzieć, że bardzo mi sie spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest Twój wpis :) u nas też niby liczy się data złożenia dokumentów. Co do wózka, to ten nipper ponoć rewelacja jest, póki co jeżdżę tylko pustym po domu :)

      Usuń