odwiedziło mój blog

wtorek, 23 października 2012

23.X.2012 rok Dłuży się ten czas.......

Dzisiaj mijają 2 tygodnie i 1 dzień od testów, dłuży mi się, wiem, że potrzeba czasu na sprawdzenie, później przedstawienie nas na komisji, ale już bym chciała wiedzieć na czym stoimy :) A niedługo następny kurs startuje :)
Dzisiaj koleżanka Pati podzieliła się czymś wspaniałym, wzruszającym, więc i ja podzielę się tym dalej :)

Nie jesteś ciałem z mego ciała

ani kością z mojej kości

ale wciąż prawdziwie moja

nie zapominam o tobie nawet na jedną minutę.

Nie rozwijałaś się pod moim sercem

ale w nim.

Dla mnie jesteś kimś wyjątkowym.

Fakt, że to nie ja ciebie urodziłam

nie przeszkadza mi być twoją matką

ani tobie moją córką.

Bo być matką znaczy więcej niż urodzić dziecko

a dorastanie jest czymś

co możemy razem doświadczać...

Tęskniłam za tobą

i kiedy w końcu wybrano ciebie

staliśmy się rodziną.

W twoim zachowaniu jak w lustrze

widzę swoje odbicie

a podobieństwo tworzy się

z miłości, ciepła i bezpieczeństwa.

Claire Short

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz