odwiedziło mój blog

czwartek, 23 sierpnia 2012

27.VI.2012 rok MAŁA RZECZ A TYLE PROBLEMÓW.....

Jak wcześniej wspominałam, zostaliśmy już wpisani na listę, ale musimy dostarczyć jeszcze opinię ze szkoły szwagra i list polecający...hmmm....mam wrażenie, że już o tym pisałam, no ale to nieważne, ważne jest to, że szkoła robi nam problemy. Uparli się, że taką opinię mogą jedynie wydać na polecenie "góry", na przykład sądu, bzdura, każdy nam tak mówi. No ale wykłócać się nie będziemy , szkoda czasu, już i tak miałam zamiar wysłać te dwie brakujące rzeczy tydzień temu. W końcu zadzwoniłam do OA i przedstawiłam sprawę, pani pedagog poradziła, abym zadzwoniła do PCPR i tam poprosiła o opinię, a raczej kopię, nawet nieco starszą. Niestety pani powiedziała, że mają z tamtego roku, ale zaraz wyśle faxem podanie o opinię do szkoły, mam nadzieję, że szkoła się pospieszy, bo chyba nie zostawią nas z tym przez wakacje, nie no, osobiście tam się przejadę. Jeśli tego nie załatwię pani pedagog powiedziała, że może być w zastępstwie świadectwo szkolne. No zobaczymy jak to będzie, po niedzieli chcę zawieźć te dwie rzeczy, aby być już tam zapięta na ostatni guzik, wtedy pozostanie czekać na list w sprawie dalszego działania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz